30 Aralık 2010 Perşembe

Olsun Ben Yine de Hayattan Nefret Ediyorum


Dün çok güzel bi teklif aldım. sevinmeyi bilmiyorum ben. herkese sevindim falan dedim ama yok cidden sevinmedim. bi gitar almıştım. böyle çok karizmatik gitar çalan bi adam olmak istemişimdir hep. akdeniiiiiiz akşamlarııııııııı gibi... ama orta 1 de bağlamaya duyduğum hevesi şimdi gitara duymuyorum nedense. ilkokul da gitar çalmak istemiştim. babama söylediğimde -bu parmaklarla mı demişti. sonra beni yüzme kursuna verdi bunlar falan. abi ne kadar gerizekalıca bişey ya sosyalleşmeye çalışmak. anacazım da haftanın 3 günü benle aydın a gelirdi. havuzda da bi sik yaptığımız yoktu ha. öyle şey olur ya böyle gerizekalı beden eğitimi hocaları yapcak bi sik yok bari ben bunlara her hafta top oynatıyım der. aynen o mantıktı havuzda. yapcak bi sik yok ben bırakiim bunları nasıl olsa boylarını da aşmıyo su die bırakırdı bizi hocalar da. anacazım da beklerdi kenarda ha. yazık kadına oğulceğizim sosyalleşiyo diye sevinmiştir kimbilir belki de. öyle gerizekalı bi ortamdı işte. annem kapı da ben yüzmeyi öğreniyom sanarken biz arkadaşlarla "öhüeeğüğüee kim daha fazla nefesini tutcak bakalım" gibi saçmalıklara girerdik. ben girmezdim gerçi de. amma da gerizekalı ortamlarda bulunuyoruz ya. bi kere bişeyleri öğrenmek istediğin adam tamam o öğrenmek istediğin işi çok profesyonelce yapabilir ama sen de bişey uyandıramıyorsa bitersin abi. hatta o işi yapmayı öğrenirsin fakat bitürlü düzgün yapamazsın. artık birşeyleri öğrenmişsindir de bi daha tekrar geri dönüp öğrenmeye de üşenirsin. ve yarımyamalak gider herşey. benim ilkokuldan beri böyle. bişeyleri yarım yamalak öğreniyorum işte sonra da goveriyom(koyuvermek). her neyse nerdekalmıştık yahu! hah gitar çalmak. yok lan o değildi asıl bahsetçek olduğum neyse amına koyim yine karıştım ya. hadi görüşürüz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder